abrt345

News

Sago Palm hè un membru di una famiglia di piante antica cunnisciuta cum'è Cycadaceae, chì data di 200 milioni d'anni fà.

Sago Palm hè un membru di una famiglia di piante antica cunnisciuta cum'è Cycadaceae, chì data di 200 milioni d'anni fà.Hè un evergreen tropicale è subtropicale appariscente chì hè in relazione cù i coniferi, ma s'assumiglia più à una palma.U Sago Palm hè assai lento è pò piglià à 50 o più anni per ghjunghje à 10 metri d'altitudine.Hè spessu cultivatu cum'è pianta di casa.I foglie crescenu da u troncu.Sò brillanti, cum'è palme, è anu punte spine è i marghjini di e foglie rotulanu in fondu.

Sago Palm è l'imperatore Sago sò strettamente ligati.Sago Palm hà un span di foglia di circa 6 piedi è u culore marrone di u troncu;mentre chì l'imperatore Sago hà una foglia di 10 piedi cù steli chì sò rossi-marroni è i margini di u fogliu sò piani.Hè ancu pensatu chì hè un pocu più tolerante à u clima fretu.E duie piante sò dioica, chì significa chì deve esse una pianta maschile è femina per ripruduce.Si riproducenu usendu sementi esposti (gymnosperm), cum'è pini è abeti.E duie piante anu un aspettu di palma, ma ùn sò micca veri palme.Ùn fiuranu micca, ma pruducenu cuni assai simili à i coniferi.

A pianta hè nativa di l'Isula Giapponese di Kyusha, l'Isule Ryukyu, è a Cina meridionale.Si trovanu in i boschi longu à e muntagne.

U nomu di u genus, Cycas, hè derivatu da a parolla greca, "kykas", chì hè pensatu per esse un errore di trascrizzione per a parolla "koikas", chì significa palma. "U nome di l'spezie, revoluta, significa "rottu o arricciatu". si riferisce à e foglie di a pianta.

Sago Plant necessita assai pocu mantenimentu è prefiere u sole luminoso, ma indirettu.A luce di u sole dura pò dannà u follatu.Se a pianta hè cultivata in casa, u sole filtratu per 4-6 ore per ghjornu hè cunsigliatu.A terra deve esse umita è ben drenata.Sò intolleranti à l'overwatering o un drenaje poviru.Sò resistenti à a seca quandu sò stabiliti.I terreni sabbiosi, argillosi cù un pH àcitu à neutru sò cunsigliatu.Puderanu tollerà brevi periodi di fretu, ma a fretura danu u follatu.A pianta di Sago ùn sopravvive micca se a temperatura scende sottu à 15 gradi Fahrenheit.

Suckers sò pruduciuti à a basa di l'evergreen.A pianta pò esse propagata da e sementi o succhi.A poda pò esse fatta per sguassà e fronde mortu.

Ci vole anni chì u troncu di Sago Palm cresce da un diametru di 1 inch à un diametru di 12 inch.Stu evergreen pò varià in grandezza da 3-10 piedi è 3-10 piedi di larghezza.I pianti interni sò più chjuchi.Per via di a so crescita lenta, sò populari cum'è bonsai.I foglie sò verdi profondi, stiff, disposti in una rosetta, è sò sustinuti da un cortu stalk.E foglie ponu esse longu 20-60 cm.Ogni foglia hè divisa in parechje foglie di 3 à 6 inch cum'è agulla.Ci deve esse una pianta maschile è femina per pruduce e sementi.I graneddi sò polinizati da l'insetti o u ventu.U masciu produce un conu erettu d'oru in forma di ananas.A pianta femina hà una testa di fiore di piuma d'oru è forma una testa di sementi spessa.I graneddi sò di culore aranciu à rossu.A polinizazione hè da aprile à ghjugnu.I graneddi maturu da settembre à uttrovi.

Sago Palm hè una pianta d'appartamentu faciule da mantene.Sò eleganti cultivati ​​​​in cuntenituri o urne per l'usu in patios, sunrooms, o entrate à e case.Sò belli evergreens per l'usu in i paisaghji di casa subtropicale o tropicale cum'è cunfini, accenti, specimens, o in giardini rocciosi.

Attenzione: Tutte e parte di u Sagu Palm sò tossichi per l'omu è l'animali se ingerite.A pianta cuntene una tossina cunnisciuta cum'è cycasin, è e sementi cuntenenu i più alti livelli.Cycasin pò causà vomitu, diarrea, convulsioni, debule, fallimentu di u fegatu, è cirrhosis se ingeritu.L'animali di l'animali ponu esse sintomi di sanguinamenti nasali, contusioni è sangue in i feci dopu l'ingestimentu.Ingestione di qualsiasi parte di sta pianta pò causà danni internu permanenti o morte.


Tempu di Post: 20-May-2022